Voorwaarden Goan app
laatst aangepast: september 20202
GOAN! is een applicatie van Qarin B.V. ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder nummer 73841358. Wij adviseren u deze Algemene Voorwaarden zorgvuldig te lezen alvorens uw registratie te voltooien in GOAN!.
Acceptatie van deze Voorwaarden geschiedt tijdens het registratieproces in de app, door het vakje “Ik accepteer de Algemene voorwaarden” aan te vinken voorafgaand aan het voltooien van uw registratie. Zonder akkoord kunt u niet volledig gebruikmaken van de diensten van GOAN!. U kunt dan reizen plannen, maar geen kaartjes kopen.
Algemeen
GOAN! is een applicatie waarmee u een reis bij verschillende mobiliteitsaanbieders kunt plannen, boeken en betalen. Na registratie in de app kunt u via de GOAN! app reizen bij de verschillende mobiliteitsaanbieders kunt boeken en betalen. Betalingen worden gedaan met behulp van de door u gekozen betaalmethode. Zodra u uw ticket hebt gekocht, kunt u gedurende de overeengekomen tijd reizen met de desbetreffende mobiliteitsaanbieder. Het ticket op uw mobiele apparaat kan bij de poort of aan een inspecteur, chauffeur of conducteur getoond worden om aan te tonen dat u gerechtigd bent om te reizen.
Gebruik applicatie
Als u reist met een mobiel ticket in GOAN!, bent u zelf verantwoordelijk voor het kunnen tonen van een geldig vervoerbewijs. U dient daarom zelf zorg te dragen voor een voldoende opgeladen, goed werkende smartphone.
Een ticket in GOAN! is geldig in combinatie met een geldig identiteitsbewijs. Bij een controle door een vervoerder kan gevraagd worden naar een geldig identiteitsbewijs met foto. U bent zelf verantwoordelijk voor een geldig identiteitsbewijs (paspoort, identiteitsbewijs of rijbewijs).
Betalingen
Alle betalingen worden via de app beheerd, met uw betaalmethode. U begrijpt dat derden u kosten in rekening kunnen brengen voor de door hen geleverde diensten. Alle kosten zijn onmiddellijk verschuldigd en GOAN! zal de betaling faciliteren. GOAN! zal u per e-mail een betaal- en ontvangstbewijs sturen.
GOAN! zal u helpen bij het oplossen van eventuele problemen die voortkomen uit de aankoop van onze diensten. GOAN! is verantwoordelijk voor de geschillen die door kopers worden geïnitieerd, zoals terugboekingen, klachten van welke aard dan ook, annuleringen en restituties.
Kaartjes
Voor het reizen met een mobiel ticket gelden de voorwaarden van de deelnemende vervoerders. Als u een kaartje in GOAN! koopt, gaat u akkoord met de voorwaarden van desbetreffende vervoerders. De voorwaarden kunt u raadplegen via onderstaande links:
– Algemene voorwaarden NS (AVR-NS)
– Algemene voorwaarden E-ticket NS
– Algemene voorwaarden stads- en streekvervoer 2015 Connexxion, RET, EBS, Arriva, Keolis en GVB
– Productvoorwaarden uitgebreid RET
– Productvoorwaarden uitgebreid GVB
– Productvoorwaarden NS international
– Reisvoorwaarden Regiotaxi Twente
Retourbetalingen
Bij een technische fout in de GOAN! app kunt u een verzoek tot teruggave van de reissom indienen bij GOAN! via support@goan.nl. Bij een vertraging van de vervoerder gelden de voorwaarden van desbetreffende vervoerder. Bij een bestelfout heeft u geen recht op teruggave van uw reissom.
Vertraging
Indien u tijdens een reis vertraging oploopt welke vertraging mogelijk recht geeft op een teruggave, dan kunt u uw geld terugvragen bij desbetreffende vervoerder van de reis. GOAN! levert bij aankoop een bevestiging van uw aankoop met daarop de benodigde informatie voor het aanvragen van geld terug bij vertraging.
Actievoorwaarden welkomstaanbod Goan
Nieuwe gebruikers die recht hebben op het reizen met de Regiotaxi kunnen van ons een welkomstaanbod krijgen. Voor deelname aan het welkomstaanbod heb je een smartphone nodig die geschikt is voor de Goan app. Voor het reistegoed dat als onderdeel van het welkomstaanbod wordt aangeboden gelden de volgende voorwaarden. Het reistegoed;
– is geldig voor reizen die worden gemaakt tot en met 31 december 2021,
– komt beschikbaar na het downloaden en het instellen van een profiel met gekoppelde Regiotaxipas;
– kan worden gebruikt voor de Regiotaxi, NS, Blauwnet en Keolis;
– is persoonlijk en niet overdraagbaar;
– is alleen te gebruiken voor reizen die in GOAN! zijn geboekt (dus niet op internet- of telefonische boekingen via de regiecentrale van regiotaxi Twente)
– wordt automatisch verrekend op de reizen die je maakt in GOAN! via het automatische incasso;
– dat overblijft na deelname aan het welkomstaanbod word niet uitbetaald.
Intellectueel Eigendom
Het auteursrecht, het ontwerp en de inhoud van de GOAN! applicatie behoren tot Qarin B.V. GOAN! is een merk. Bedrijfsnamen zoals vermeld in de aanvraag zijn merken van de betrokken bedrijven. Al deze merken en logo’s worden alleen gebruikt voor het doel van de toepassing, en worden niet gereproduceerd zonder voorafgaande toestemming van Qarin B.V en vervoerders.
Uw gegevens
GOAN! biedt u de mogelijkheid om uw persoonlijke gegevens te openen en te bewerken. Als u uw persoonlijke gegevens wilt bijwerken, klikt u op Profiel in het menu van GOAN!. Daar kunt u uw profielgegevens bekijken, bijwerken en corrigeren. Onze databases werken automatisch alle persoonlijke gegevens bij die u in uw profiel bewerkt, of wanneer u ons verzoekt om uw persoonlijke gegevens te bewerken.
GOAN! neemt uw privacy zeer serieus en behandelt uw persoonlijke gegevens daarom uiterst zorgvuldig. In de privacyverklaring leest u hoe wij uw gegevens verwerken en waarvoor wij deze gebruiken.
Wijzigingen
Wij behouden ons het recht voor om de Algemene Voorwaarden te allen tijde te wijzigen, door het plaatsen van de gewijzigde voorwaarden op deze site en via de aanvraag. Als wij wijzigingen aanbrengen, zullen wij u hiervan op de hoogte stellen door, op zijn minst, de laatste versie bovenaan deze Algemene Voorwaarden te herzien. Aanvullende voorwaarden kunnen van toepassing zijn op bepaalde diensten van mobiliteitsaanbieders; u wordt hiervan in kennis gesteld zodra van toepassing.
Kennisgevingen en klachten
Tenzij uitdrukkelijk anders vermeld, worden alle berichten naar GOAN! per e-mail verzonden via support@goan.nl. Eventuele meldingen aan u worden via het GOAN-Platform verstrekt of via het e-mailadres dat u aan GOAN! verstrekt tijdens het registratieproces. Heeft u een klacht over GOAN!, dan kunt u altijd contact op te nemen met onze service desk support@goan.nl. Wij reageren uiterlijk binnen 7 dagen na ontvangst van de klacht.
Toepasselijke wet
Deze Algemene Voorwaarden zijn onderhevig aan de Nederlandse wetgeving; de bevoegde rechtbank is “rechtbank Midden Nederland”